maanantai 15. lokakuuta 2012

Laukussa leipää ja piimää vaan

Jos mä jostain pidän, se on matkustelu. Jos mä jostain saan virtaa, se on reissujen suunnittelu. Jos ja kun, aina ei edellisiin oo mahdollisuutta/varallisuutta, on ihana palata edellisten reissujen fiiliksiin.
Matkustelussa parasta on, että kokemukset ei juuri kartu korkeiden talojen tai upeiden rantojen kautta. Ainakaan mulle. Vaan matkustelusta satumaista tekee ne ihmiset, joiden kanssa pääsee näitä kokemuksia jakamaan. Tässä oon siis ihan erilainen, kun meidän mutsi. En vois ikinä matkustaa yksin. Never say never, sano Bieberin Justin, mut ainakin toistaseks näin on.

Ei oo väliä, meneekö kauas vai lähelle. Kylmään vai lämpimään. Löhöilemään vai aktiivilomalle. Matkat on siitä ihania, että ne on aina erilaisia. Kööpenhaminassa sain Joonakselta ihanan viestin. Alpit kutsuu ja mukana menossa Virtasen Riikkakin. Tänään kävin kurkkimassa myös lentoja serkkureissulle. Long time, no see. Toivottavasti tää toteutuu Milla ;) Ja aina ei tarvita edes lentolippuja. Aina, esim. torstaina, voi ottaa bussin Göteborgiin ja mennä tutustumaan kaupunkiin ja ennen kaikkea ihmisiin. Vastassa siellä mua odottaa ihana Reetta . Ihana Reetta on ihanan Even ihana kaveri. Eihän me olla, kun kaksi kertaa tavattu. Mutta kaksi kertaa oli tosi hauskoja, joten miksi ei yhdistettäisi voimia myös täällä? Ei kai sitä aina tarvitse parhaan ystävän kanssa matkustaa? Varsinkaan, jos on mahdollisuus leikkiä hyvän ystävän hyvän ystävän kanssa. Ei voi olla huono tyyppi! Ja joskus voi olla myös itse kohteena ja yrittää tarjota elämyksiä uusien maisemien ja ihmisten kautta muille. Lilli, mä odotan sua jo!

Ja niistä lomafiilistelyistä. Hongkong oli ihana. Mutta ihmiset mukana vieläkin ihanempia! Petrin linssin läpi, olkaa hyvä.


Hong Kong from petriL on Vimeo.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti